Lysande förskolan startar en ny verksamhet på Vegagatan i Sundbyberg

Lysande förskolan öppnar en tredje verksamhet, sin andra i Sundbyberg under våren 2017. Förskolan kommer att ligga på Vegagatan 2 i direkt anslutning till vackra Tornparken och nära bussar, tunnelbana och pendeltåg.

Den 15 mars öppnar vi dörrarna på Vegagatan och vi kommer med stor glädje öppna avdelningen Kometen som kommer bli en "storbarnsavdelning".  Kometen kommer bli en avdelning för våra äldre barn,  det kommer bli en förberedande avdelning inför förskolelass.

- Det här är en fantastisk gåva till Lysande förskolan och till alla lysande familjer som står i kö till oss. Vi har nu möjlighet att erbjuda fler barn en lysande start i livet och  förbereda de äldre barnen inför start av förekoleklass säger Sara Bruce som är huvudman och utbildningsansvarig på Lysande förskolan.